3448
Sök

Köpa ny SID2. vart ?

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
#1
Tja, efter ha försökt en timme med att stryka på kablarna kablarna som alla säger ska funka, så måste jag gjort nått fel för nu visar den en halv 0a och en prick.

så är det nån sida som säljer nya såna som funkar ? till  årsmodell 98 ?

Saab

BMW fantast
1 172 Inlägg
27 oktober 2008
#2
saab verkstäder??? fast det lär ju vara dyrt... inte lönt och köpa begagnat dådet nästa garanterat är pixelfel på dem med...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
#3
vad finns det saab verkstäder runt om o västa götaland då? trollhättan kanske ?
har ingen aning om var det finns eller vad dom heter tongue

Saab

1 059 Inlägg
28 oktober 2008
#4
strömstad o fjällbacka har ju saabverkstäder.Dom vet ju direkt vaddu söker om du förklarar felet.
vanligt fel.Bytte på en 02 i helgen kostade 3800 kr ny. med stora färddatorn.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
28 oktober 2008
#5
http://www.speedparts.se/shop/prod/res_el_sid.shtml

smile va glad att du åker 9-5, då är dem 800:- billigare big_smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
#6
racefan skrev:
strömstad o fjällbacka har ju saabverkstäder.Dom vet ju direkt vaddu söker om du förklarar felet.
vanligt fel.Bytte på en 02 i helgen kostade 3800 kr ny. med stora färddatorn.

oj fjällbacka, bor ju i hamburgsund tongue så de va ju nära å bra, kom kanske precis på vart det ligger ^^
och du är ju kanske jens kompis ?

Saab

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
#7
kwansa skrev:
http://www.speedparts.se/shop/prod/res_el_sid.shtml

smile va glad att du åker 9-5, då är dem 800:- billigare big_smile

åh herre min gud, det var ju inte billigt, och + att den ska giftas in med bilen, fan får väl ta fram strykjärnet igen tror jag haha

Saab

1 059 Inlägg
28 oktober 2008
#8
japp det stämmer bra det:) lycka till

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Saab 9-5 2.3t
438 Inlägg
1 november 2008
Trådstartare
#9
blir nog speedparts i uddevalla 2,100 + ingiftning, men det tar ju bara 1min så det kan dom väl inte ta så mycket för hoppas jag.
så ingen som vill  köpa en defekt sid2 grej haha ?

Saab


Sök