1500 dollar har den retail ca 13500kr den tiden (då elektronic var dyrt och bra)
men 1500kr helt ny är ett jäkla fynd , är ett tävlings old school huvudenhet
man ska inte ens spela MP3 pga sämre ljud kvaliten . Så jag anser det som bara bra nästan att
det inte går spela MP3

den är lite unik då endast tävlande har använt den , och den såldes aldrig i sverige
tror den där spelar finare än 5-6tusen kr apparaterna nya idag
Senast redigerat av QUAL (27 oktober 2008)