Trimma peugeot 405 mi16

jocke_supra
27 oktober 2008 · 11 Inlägg

skulle behöva hjälp för ja hittar inga hemsidor som säljer trimm till dessa bilar någon som kan hjälpa mig?    sen skulle ja kolla om de finns någon lackerare här i skåne trakten för skulle behöva ha lackat lite saker..
mvh jocke

kolvas
27 oktober 2008 · 4 001 Inlägg

vad har du tänkt för effekt?
Vad har du för ekonomiska begränsningar?
Turbokonvertiring?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Rushman Evolution Garage
27 oktober 2008 · 1 299 Inlägg

Enda sättet å få fart på en sugis är att överladda, ta en T25 turbo från en saab 9000 + ic med mera, så blir de fart på den, annars är det inte lönt.
Sug-trimmare putsar på sina insug, portar å borrar hit å dit å så får dom i slutändan 7 hästar till.

EDIT: Fan va sur jag låter, ber om ursäkt. Men om överladdning inte är ett alternativ så finns det säkert chip. Av någon anledning har jag fått för mig att det ger 17hästar till din motor tongue Kolla me itsfun, har chip till det mesta.

Senast redigerat av Rushman (27 oktober 2008)

Sky´s the limit...
jocke_supra
27 oktober 2008 · 11 Inlägg

inga direkt begränsningar bara bygga turbo motor men vill ha mer än turbo men hittar inget trimm till mi16

jsupreame
27 oktober 2008 · 137 Inlägg

finns å köpa elektriska förgasaregasare sen byter du avgaskammen  sen går de ju mixtra med lite annat smått å gått.. vad ja förstått så ska de inte ge nått att porta insuget.. ska vara så optimalt de går typ..  går då få ut mot 190 sug ur en sån där... men de kostar säkert 30k om de räcker  köp en turbo röstar ja påsmile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang