Inga tips om kopparpasta tack, är firma som monterat dom fälgar som sitter på nu .. och dom sket i kopparpastan totalt.
Typiskt, däckfirmorna gör inget extra precis.
Har inte bytt än då jag inte måste använda bilen, så den får gå med sommardäck några dagar till iallafall. Bytte åt en kompis igår, alltid lika tacksamt att dra igång en hamrande mutterdragare mitt ibland radhusen.
Började byta imorse... bytte båda däcken fram.. skulle försöka få loss däcken bak.. tvärstopp .. självklart rejält fastrostade muttrar och med bara ett fälgkors som verktyg så får man försöka få tag på däckfirma på måndag som kan fixa det.
Inga tips om kopparpasta tack, är firma som monterat dom fälgar som sitter på nu .. och dom sket i kopparpastan totalt.
kopparpasta hjälper inte när bultarna sticker ut på baksidan utav bromsskivan ;P ta ett långt rör och häng på fälgkorset så lossar det nog ska du se;P
Hehe det kan nog funka, men man kan ju i värsta fall också råka paja bultarna .. då blir det ju ännu jobbigare
bakdäcken åkte på i onsdags och fram i torsdags.. Fick punka bak i onsdags och hade bara två hjul hemma därför blev de som de blev. Sen kom snön igår så de blev perfekt
Nej. De finns inte än. Förhoppningsvis har man skaffat i nästa vecka, åker på slicks bak, i princip. Det är kul och vanebildande men kanske inte helt optimalt.
har fått på 2 st ibak, men har fortfarande sommar ifram eftersom fälgarna tog i bromsarna fram. Ska prova med biltema spacers å kolla om det funkar, ananrs får jag väl sälja mina nyinförskaffade hjul å köpa nya :S
Ska hänga dit mina i eftermiddag.. Måste bara kränga över dom från saab till volvofälgar...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!