28 oktober 2008
Trådstartare
Xuri skrev:
Lindmark_89 skrev:
Någon som vet ett bra sätt att kränga av fälgar med stöldbultar om man inte har hylsan till bultarna?
Spårlöst borta den lille rackaren..
Pratar vi volvo orginal låsbult ?
i så fall åk till närmaste verkstad för svetsning å hoppas på att din fälgar inte skadas :p
nää de e ju dessvärre inte de..så oddsen för att en vanlig verkstad har en hylsa som passar mina bultar är nog obefintliga
Friskt satsat, hälften vunnet;)