6096
Sök

Handskfack i baklås

243 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
#1
Ngn som har en idé om hur man får upp skiten utan att förstöra de?

Friskt satsat, hälften vunnet;)

187 Inlägg
27 oktober 2008
#2
Våld löser allt!


730 Inlägg
27 oktober 2008
#3
Brorsan hade samma problem på sin 850 dock fick vi aldrig upp det utan att bryta upp handsfacket... på något finare vis vet jag faktiskt inte.. om det går att plocka ned all panel runt om och få ut lås och allt ur handsfack ?

Fölkesberg Racing =)

243 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
#4
Shallie skrev:
Brorsan hade samma problem på sin 850 dock fick vi aldrig upp det utan att bryta upp handsfacket... på något finare vis vet jag faktiskt inte.. om det går att plocka ned all panel runt om och få ut lås och allt ur handsfack ?

bara att ta till våld då med andra ord? sad

Friskt satsat, hälften vunnet;)

730 Inlägg
27 oktober 2008
#5
Lindmark_89 skrev:
Shallie skrev:
Brorsan hade samma problem på sin 850 dock fick vi aldrig upp det utan att bryta upp handsfacket... på något finare vis vet jag faktiskt inte.. om det går att plocka ned all panel runt om och få ut lås och allt ur handsfack ?

bara att ta till våld då med andra ord? sad

Våld fungerar fint wink men om det är helt när du får upp det är frågan om smile

Fölkesberg Racing =)

187 Inlägg
27 oktober 2008
#6
som sagt, våld löser ALLT!  Försök gör det lite snyggt ba, sen kan du klassa skadorna som skönhetsfel smile


Produktspecialist HBA Fordonsteknik
1 249 Inlägg
27 oktober 2008
#7
antigen våldar du eller så borrar man på ett visst ställe i hands facket så får man upp det


Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
27 oktober 2008
#8
som nån skrev: kolla om du kan montera ner instrumentbrädan å ta bakvägen in.

om inte de funkar så gäller denna regeln:

funkar inte våld --> använd då lite till, å funkar inte de --> då går de sönder. wink

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se


Sök