26 februari 2006
Trådstartare
om ni kollar på min bil så ser ni att det sitter ko inredning i den. det är borttaget nu men den tidigare ägaren har limmat fast det med kontaktlim och nu till problemet. hur får jag bort det på bästa sätt. ser förjävligt ut.
om någon vet något bra borttagnings medel eller något så skriv gärna. för så som det ser ut nu kan jag inte ha det.
bränt gummi luktar kärlek