28 oktober 2008
Trådstartare
Jo husbuss är väl en sak, men lite fiffiga lösningar i en mindre skåpbil vore kul att se. Exempelvis en Ford Express med dubbelbädd och lite förvaring, tv i taket m.m. Sånt vore kul att se.
Sen är det ju inte helt fel att styra söderut mot värmen och handla "godis" på vägen hem på Calle eller likn. butiker.