30 oktober 2008
Trådstartare
Jag körde i diket för några månader sen och repade fälgarna på högra sidan.
Går det att "laga" dom, fylla igen reporna med någon typ av massa och slipa m.m sen kanske finns någon fälg-silver sprej färg ???
Tips tas gärna emot.
/ Viggen
Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !