30 oktober 2008
Trådstartare
Igår monterade jag ett undercar neonkit på bilen. Kopplade allt som man skulle, monterade transformatorn i motorutrymmer och jordade och kopplade in. Allt funkade prima ballerina! Men sen när jag kom hem igen och skulle låsa bilen så låste den som den skulle. Och sen skulle jag iväg igen, trycker på fjärren för att låsa upp, men det enda som händer är att blinkersarna blinkar till som den gör när man larmar av, men inget c-lås öppnar sig.
Kan det va för att jag har lyckats jorda i samma region som låset, eller vad kan det va?
Bilen är en ng900 -96
Senast redigerat av _DamnIt (31 oktober 2008)