3446
Sök

är detta baspaket värt pengarna

3 182 Inlägg
3 182 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
#2
pukan2 skrev:
http://www.blocket.se/vi/18870143.htm?ca=11_s

kanske ska skriva att det är 12" mutant paket jag menar.

451 Inlägg
31 oktober 2008
#3
Steget är helt värdelöst att driva basarna med men köp hela paketet och köp ett annat steg från dbakuten.se och sätt mutantsteget på ett par 6x9 lr nå

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
31 oktober 2008
#4
Nja...
Njae kanske inte superbilligt.
Det är ju mutants absolut billigaste serie på både steg och bas.
Jag skulle nog kört på detta istället.
http://www.dnbilradio.se/ShowProduct.as … mp;cat=199
Du får mer för pengarna där eftersom både låda och kablar är med så är det bara till att koppla in och kommer funka så bra det kan för 1500:-

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

3 182 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
#5
men är basarna nåt att ha.

3 182 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
#6
BMTech skrev:
Nja...
Njae kanske inte superbilligt.
Det är ju mutants absolut billigaste serie på både steg och bas.
Jag skulle nog kört på detta istället.
http://www.dnbilradio.se/ShowProduct.as … mp;cat=199
Du får mer för pengarna där eftersom både låda och kablar är med så är det bara till att koppla in och kommer funka så bra det kan för 1500:-

jag vill dock inte ha nåt mer slutsteg det har jag redan.

206 Inlägg
31 oktober 2008
#7
Att steget är värdelöst förstår jag inte, jag kör med ett sånt till mina två 10" basar och det funkar skitbra, i jämförelse med priset! (499 kr)  går att bryggkoppla i 2 ohm då får man ut 320 wrms

dock så kan du få samma grejer för sammanlagt 1100 på netonnet wink


Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
31 oktober 2008
#8
Men dom paket du pekade på hade ju slutsteg ....?
Och så du är ute efter 2 basar då eller...?
Basarna är billiga.
Hur dom låter vet jag inte men säkert bättre än det mesta i den prisklassen.
http://www.blekingebilradio.se/
Tar ju bara 399:- för dom så det blev inte billigare i paket.
Senast redigerat av BMTech (31 oktober 2008)

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

3 182 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
#9
Hej Niclas.

Det går självklart bra att köpa bara 12" basar, så många man vill. Fri frakt ingår ej.

Vi har BASREA och säljer 12" Mutant för 395:-/st. Basarna spelar likvärdigt med RockfordFosgate PUNCH och JBL GT5 basar. Andra bilstereobutiker säljer basarna för upp till ca 1000 kr/st.

Du får här några prisförslag

2st 12" Mutant basar 1050 kr inkl. frakt.

1st 12" Mutant färdig baslåda 1195:- inkl. frakt (MDF, klädd i grå filt, vinklad rygg, väldämpad)

2st 10" Mutant basar 900 inkl. frakt.

Lådförslag 12" bas: Sluten låda, 32-50 L. Enligt datorn spelar den bäst i 40 liter/bas.

Hör av dig för info eller order , det går bra att maila.

Mvh// Jimmy på LJUdBANGEN 070-204 93 72

3 182 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
#10
fick jag i mailen.

3 182 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
#11
jag har redan ett Rockford Fosgate Power t5001. ett mono steg. bara basarna jag vill ha helst med låda.

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
31 oktober 2008
#12
Om du handlar enligt mitt förslag på blekinge bilradio så kan du komplettera med.
http://www.blekingebilradio.se/ShowProd … mp;cat=360
Så har du komplett låda med 2x12" för 1400:-
Det är prisvärt wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"


Sök