helloj funderar på att köpa ett par lampor som är 80w och sen finns de på 100w till halvljuse.. orginal är 55w har jag för mej.. vi säger att jag sätter dit 80w lampor kommer detta då ett skada..? kommer strålkasstarn att gulna..? kanske ej heller lagligt att köra med 100w på halv.. ? tack för svar..
helloj funderar på att köpa ett par lampor som är 80w och sen finns de på 100w till halvljuse.. orginal är 55w har jag för mej.. vi säger att jag sätter dit 80w lampor kommer detta då ett skada..? kommer strålkasstarn att gulna..? kanske ej heller lagligt att köra med 100w på halv.. ? tack för svar..
finns stor risk att du bränner refektorn när det blir varmare i stråklastaren nej inte lagligt att åka med 100w på halvljuset då det blir grymt bländande
besigtade dock med mina 100w på helljuset på min bil gick igenom utan problem. Dock så hållde kablarna på att brinna upp då det gick åt för mycket ström