Hoppas på tips om var jag kan få tag i de grejor som jag behöver för att få in en standard 2-din DVD/GPS enhet i min saab. Var på brc och fick en monteringsram men förmodar att de inte kollade på att de bytt front till 07:orna så den jag fick med passar inte.
Bilden säger nog det mesta, har tidigare monterat en hel del bilstereo så tror jag har koll på kablagekoppling etc men utan rätt ramar så känns det inte så bra.