Okej, mjo kondensatorn är ju smidig att använda som kopplingsplint, och det skadar ju som sagt inte att köra båda stegen på den. Ang. jordkabeln så menade jag att du kan köra jord både från kondensatorn och direkt från chassit till stegen. Kan få väldigt tråkiga konsekvenser om jorden glappar eller lossnar så det kan vara smart att se till så den är riktigt bra!
Annars om du bara ska dra en jordkabel så tycker alla olika. En del säger att man ska dra den så som du har ritat men jag med flera anser att det är separata kablar för kondning och steg som gäller. Minimerar ju risken för att jorden ska kunna glappa upp och pajja nånting, samt att en bra jordpunkt i chassit motsvarar en ruskigt grov kabel.