Du ska alltså mosa in 3st 10" och 2st 15" i en sedan med plåt i hatthyllan och troligen i ryggstödet också.
Sätt en vägg bakom ryggstödet på framstolarna och montera basarna där. När det sitter någon i basätet sitter de i baslådan! hahahahahahahahaaaa
Allvarligt talat varför ska du ha in allt det där?? Ska du tävla i (O)ljudtryck så köp en lämplig bil.
Annars monterar du 2st 10" i 90graders vinkel (45gr från baksätet) bakom skidluckan och plockar bort skidsäckar och andra plastdelar där. Så basarna kan spela in i kupen.
Eller så blir det bandpass låda med rör upp i hatthyllan. Men bandpass lådor kan bli lite större, men 3st 10" borde få plats.