5399
Sök

Baslåde bygge som tar lite plats i en E30 Touring?

577 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#1
Nån som har bra tips på baslåde bygge med en 12" bas som tar lite plats så jag får in en barnvagn...
Dags för ett barn till....

Här är bilen som det ska byggas i bagaget...!
https://www1.garaget.org/archive/19/18878/111586/111586-1079655.jpg
Senast redigerat av Hedman82 (3 november 2008)

/Hedman

375 Inlägg
3 november 2008
#2
Oj det blir ett spännande projekt. Sålde min e30 Touring innan vi fick barn för jag trodde inte ens barnvagnen skulle gå in utan baslåda big_smile
Men en smal kilformad hög låda kanske skulle funka.


m3-lappis
3 november 2008
#3
eller så bygger du i golvet i bagaget. det gjorde kompisen till 2 tolvor. spelade riktigt bra. men dom är ju ruskigt små från början. inte i själva bagaget men själva öppningen smile ryms det barnvagn där ?

734 Inlägg
3 november 2008
#4
Eller så köper du Rockford Fosgate Stage3 12" Shallow finns på brl för 2998kr
Verkar inte ta så mycket plats

577 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#5
m3-lappis skrev:
eller så bygger du i golvet i bagaget. det gjorde kompisen till 2 tolvor. spelade riktigt bra. men dom är ju ruskigt små från början. inte i själva bagaget men själva öppningen smile ryms det barnvagn där ?

Allt går om man vill smile

/Hedman

577 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#6
master_- skrev:
Eller så köper du Rockford Fosgate Stage3 12" Shallow finns på brl för 2998kr
Verkar inte ta så mycket plats

ska inte köpa nytt ljud bara bygga så det får plats & ser bra ut!

/Hedman

369 Inlägg
4 november 2008
#7
Om du ska ha in barnvagn så är väl enda alternativet att bygga i reservhjulsbaljan?

Jag hade 2 10" i bagaget och det var inge plats kvar nästan känns det som.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/50886/large/336948_dncwm1.jpg
Senast redigerat av Henk3 (4 november 2008)


577 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
#8
ser ut som jag får bygga baslåda fram i handsfacket istället tongue smile
nä jag får hitta på nått vettigt har bara en bas så jag kan försöka hitta på nått nice på ena sidan!

/Hedman

577 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
#9
Reservhjulsbaljan vill jag inte!!!!
Jag prova i volvo 855:an jag hadde & det blir lätt att det blir skadat av allt skit som kommer in med vagnen...!
& jag behöver så pass stor låda så baljan är för liten!

/Hedman

369 Inlägg
4 november 2008
#10
Du kan ju bygga en låda som bara sitter fast med ett spännband då kan du ju enkelt flytta den ex upp på vagnen vid barnvagnslastning, och gömma slutsteget i det högra facket i bagaget där finns gott om plats!
Senast redigerat av Henk3 (4 november 2008)



Sök