Oj det blir ett spännande projekt. Sålde min e30 Touring innan vi fick barn för jag trodde inte ens barnvagnen skulle gå in utan baslåda Men en smal kilformad hög låda kanske skulle funka.
eller så bygger du i golvet i bagaget. det gjorde kompisen till 2 tolvor. spelade riktigt bra. men dom är ju ruskigt små från början. inte i själva bagaget men själva öppningen ryms det barnvagn där ?
eller så bygger du i golvet i bagaget. det gjorde kompisen till 2 tolvor. spelade riktigt bra. men dom är ju ruskigt små från början. inte i själva bagaget men själva öppningen ryms det barnvagn där ?
ser ut som jag får bygga baslåda fram i handsfacket istället nä jag får hitta på nått vettigt har bara en bas så jag kan försöka hitta på nått nice på ena sidan!
Reservhjulsbaljan vill jag inte!!!! Jag prova i volvo 855:an jag hadde & det blir lätt att det blir skadat av allt skit som kommer in med vagnen...! & jag behöver så pass stor låda så baljan är för liten!
Du kan ju bygga en låda som bara sitter fast med ett spännband då kan du ju enkelt flytta den ex upp på vagnen vid barnvagnslastning, och gömma slutsteget i det högra facket i bagaget där finns gott om plats!