090619 Idag har jag monterat Turbo-X diffusern, satte även på de runda Ferrita utblåsen så länge. Ska få mig ett rostfrittrör att schimsa Turbo-X utblåsen med till veckan, så förhoppningsvis kommer jag att åka runt med Turbo-X rören under veckan. Så ser det ut nu, jag vet att slutrören inte sitter centrarade
Nu går bilen som den ska också, den laddar som den ska. till veckan ska jag beställa de siste detaljerna till bilen så att man kan börja köra runt i den
Fan va snyggt det blev Blir ännu snyggare med turbo-x slutrören på sen Lycka till med allt Mvh. Magnus
Tack tack! Ja, det kan ju bara bli bättre
axza skrev:
riktigt grym är den
vad var felet med motorn?
Tack! vet inte, jag bytte batteri och nu går den som den ska Batteriet var slut, så det kanske var någonting som fick för lite spänning eller så. Kan inget om bilelektricitet
Jag ville göra om något inuti bilen också nu när jag gjort om den en del utvändigt. Just nu har jag bara bytt ut armstödet. Det som är inplanerat att göras om invändigt nu är ljudbygge och nya Aero-ratten med aluminium inlägg. Ska även byta ut listen över hanskfacket till en alulist, tror det blir mycket trevligare
Till nästa år ska jag göra om lite i motorrummet är det tänkt