3 november 2008
Trådstartare
Blinkers fel på min volvo 245. Slå på varningsblinker funkar men vanliga blinkersen fungerar inte. jag har kollat säkringen och bytt blinkersrelä men utan resultat.
Slår man på varningsblinkers så knäpper det i relät men vid vanlig blinkning är de knäpptyst. Jag tog bort plasten bakom ratten och kollade kablarna som går in i regaget och de satt som de skulle.
Någon som har något tips?
Svenska Subaru Imprezaklubben...