3 november 2008
Trådstartare
kopplade in nytt ljud i bilen men de funkar inte som det ska.
allt som är insatt är :
MDS aph4 steg.
pioneer bas
MDS 6.9or på 400w/st.
huvudenheten är en kenwood.
detta har jag kopplat in med 2 lågnivåkablar och remoten har jag kopplat på stereon.
så mitt problem är att 6.9orna låter för jävligt.och det är basen i dom som jag syftar på.svårt och förklara hur dom låter men kan säga att dom inte är sprängda iaf.
hade allt detta i min förra bil och det lätt jätte bra.
men 6.9orna började bli dåliga så jag köpte nya och som sagt dom nya låter inte bra.
vet någon vad felet kan vara?
är det för dåligt jordat kanske?
alla högtalarsladdar är bra av kvalite och allt är regält kopplat.
svar hade varit kanon bra!
MVH
MOR åt gröt,FAR åt helvete!