26 november 2008
Trådstartare
Hmmm...
Igår när jag kom ut till bilen i ösregnet och bara för skoj skull skulle testa att tuta så blev jag lite smått förvånad... Tutan gav ifrån sig ett svagt, knappt hörbart litet tutande som dog efter ½ sekund... och det var allt...!