5391
Sök

Färga om inredningen i bilsen

Pekabow i can see u
644 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
#1
Har en volvo s40 -98 och inredningen är grått . något jag inte tycker att det ser frächt ut.. vill ha det vitt eller lite mer ljust...

till saken har någon prövat det .. kommer det inte färgen skalas efter sprejn ,,
och har biltema ngt som passar till det...
Senast redigerat av Abeed (4 november 2008)

261 Inlägg
4 november 2008
#2
har gjort det innan på bilar d blir bra faktiskt bara du splipar o gör det rent sen lacka..använd bara dom bra sprayburkarna;O)

Me-BboyLuna

Diktator
968 Inlägg
4 november 2008
#3
klorin? bleker det mesta..

16 197 Inlägg
4 november 2008
#4
att lacka direkt på inredningen blir ALDRIG bra.. de krävs en hel del förarbete isf.. å då ska man INTE köra me färg från biltema.

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök