3624
Sök

Hjälp med bygge av baslåda !?

344 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
#1
Tjenare, nu e de såhär att jag ska få två 12" gas basar av en kompis, så tänkte jag skulle bygga egen låda, men tänkte först höra ifall nån visste vilket material jag skulle använda å hur stor lådan ska vara? tack på förhand smile

16 197 Inlägg
5 november 2008
#2
vilka gas basar är det?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

344 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
#3
kan inte beteckningen på dom =/ han fick med dom i ett paket, en dubbel 12"bas med slutsteg

1 058 Inlägg
6 november 2008
#4
det bör stå på basen, annars kan du beskriv exakt hur den ser ut eller lägga upp en bild.. om det är Gas metal så vet jag att 45L (plus den plats bas och rör tar upp) med ett 4" rör på 19-20 cm funkar bra.. spelar all sorts musik.
Senast redigerat av vw_performance (6 november 2008)

PoLoud =D


Sök