5852
Sök

Strömdragning på Accord 99

8 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
Jag är rätt ny på det här och har problem med att dra min strömkabel från motorrummet till kupén på min Accord-99. Någon här som kan ge något tips på vart kabeln lättast dras in i kupén?

8 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Ingen här som kan hjälpa mig?

733 Inlägg
6 november 2008
börja kolla efter plastpluggar eller gummipluggar i torpedväggen (mellan motorrum och kupé) finns inga eller du inte hittar någon så finns ett till alternativ som jag har gjort på en kompis bil...och det är att borra men om du ska borra så var försiktig så du ser till att det är fritt på andra sidan med kablar och liknande.

M.v.h. Emil

M.v.h. Emil

8 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Har sett att det finns gummipluggar som andra kablar går igenom. Är det bara att snitta ett hål i nån sådan då och föra igenom kabeln? Har även sett nån svart plastslugg som sitter i den torpedväggen, men den har inga kablar eller annat i, kanse är ett fritt pluggat hål som man kan köra igenom kabeln lättare eller kan det vara något annat som man inte borde röra?

733 Inlägg
6 november 2008
sitter där en plugg kan du antingen ta ut pluggen och dra kabel igenom och täta runt om eller så borrar du hål i pluggen och tätat men jag hade själv valt alternativ ett.

M.v.h. Emil

M.v.h. Emil

Sök