ChriZtoffer skrev:
TBOC_Razor skrev:
OG9-3 fanns också 2003, dvs både OG9-3 och NG9-3 fanns 2003 så bara för att det är en -03:a behöver det inte vara en NG9-3:a

Yes, helt rätt!

Men dom står väl inte som 03 utan som 02, eller? Aja, bästa sättet att skilja 9-3orna åt är ändå genom att säga SS/SC eller S.

BTW, min 9-3SS är en 02a!

Uttagen i slutet på 02, men den står ändå som en 03a...
MVH// Christoffer
Beror nog med stor sannolikhet på att iaf VV (men nog biltillverkarna med) har frångått systemet med årsmodeller och det har ersatts med begreppet "modellår".
Bilen kan alltså vara byggd -02 (dvs årsmodell -02) men vara en bil för modellår -03.
Alleey: Har du kopplat in remoten till steget i lådan då ??
Du vet den där det står "REM" precis bredvid "GND" och "12V"

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P