6 november 2008
Trådstartare
hejsan funderar på å bygga mer ljud i min skuff... som projektarbete i skolan ( ska glasfibra ut osv å göra det riktigt fint å " coolt " där haha , men iallafall ljudet just nu = 2 riktigt kraftfulla 6.9 or i hatthyllan , 2 st riktigt bra 5.25 or i fram dörrarna + 2 st 1000 w MTX basar .. har riktigt bra ljud med hjälp av 3 alpine slutsteg.
men nu till frågan ... jag anser att ja har rätt nog med bas... men vad ska man sätta i skuffen? hade tänkt 2 högtalare på varje sida av skuffen om ni förstår vad jag menar.. hehe ... men så iallafall ska ju självklart köpa slutsteg till detta, funderar på ett hyffsat 4 kanals så d kan driva dom nya högtalarna, och sedan tänkte ja på 4 st 6.9or... men va tycker ni om d? borde ja tänka om på andra eller? o sedan ifall ni ha några bra sidor billigt å bra seriösa grejjer så hör gärna av er

tacksam för alla svar!
// Håkan!
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!