Hej Har ett litet problem med det vänstra bromsljuset på min 740. Trycker man ner pedalen när tändningen är av så funker det perfekt men så fort bilen är i gång så funkar det inte eller så slutar baklyset att fungera och då funkar bromsljuset Vad kan detta bero på? Mvh Jimmy