2214
Sök

Köra runt med Halloween mask...

123 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
...hehe kalla mig korkad, men hade tänkt köpa en Mike Myers mask, som visas på länken nedan, och köra runt me den och se folks reaktioner big_smile

Om jag kör runt med den på och bara tittar på folk för att skojja me dom kan jag bli dömd för något brott? Eller om den brevid mig har på sig den och tittar tex på nån vid ett rött ljus?

Här är bilden:

http://media.movieweb.com/galleries/4126/2698/lo/p3.jpg
Senast redigerat av kickade (6 november 2008)

Häst
1 099 Inlägg
6 november 2008
Haha. smile
Nja tror inte du kan råka illa ut för det..
Ska nog in till Kristianstad med min mask imorgon. lol
<----

Än är inte den sista idioten född..

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 november 2008
åkte runt som tomte nån da där vid jul, var bara glada miner tongue dock vet ja inte med en mördarmask

123 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Haha, softa med en mördarmask en mörk kväll på nån landsväg och köra brevid nån typ och titta på han hehe, kanske kan dömas för att jag fått honom att köra iväg 50 km över fartgränsen.

2 337 Inlägg
7 november 2008
Så länge masken inte skymmer sikten eller påverkar dina möjligheter att framföra fordonet är det fritt fram, detta enligt en intervju med polisen jag läste för ett tag sedan (källhänvisning tyvärr inte tillgänglig, har glömt var det var)

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
Sarge skrev:
Så länge masken inte skymmer sikten eller påverkar dina möjligheter att framföra fordonet är det fritt fram, detta enligt en intervju med polisen jag läste för ett tag sedan (källhänvisning tyvärr inte tillgänglig, har glömt var det var)

Haha okej. Då ska jag inte köra med min mask då. Den är hemsk, kan knappt andas i den. smile

1 963 Inlägg
7 november 2008
Hehe du kan alltid ha en tågtuta på taket om du inte får tillräckligt med uppmärksamhet big_smile

Men are not born - Men are made

123 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
Felax skrev:
Hehe du kan alltid ha en tågtuta på taket om du inte får tillräckligt med uppmärksamhet big_smile

det är snarare minen på en snubbes ansikte en mörk lördag på nån landsväg när han ser en med masken, haha.

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
kickade skrev:
Felax skrev:

det är snarare minen på en snubbes ansikte en mörk lördag på nån landsväg när han ser en med masken, haha.

Hehe, jag hade blivit rädd iallafall! big_smile

1 963 Inlägg
7 november 2008
kickade skrev:
Felax skrev:

Rör han inte en min får man ju skrämma honom på annat sätt big_smile

Men are not born - Men are made

Muttley
7 november 2008
vissa har ju inte vuxit upp ännu. hallowen har varit.

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
tkd_rille skrev:

Får man inte ha kul för det? smile

Avstängd
519 Inlägg
7 november 2008
kickade skrev:
...hehe kalla mig korkad, men hade tänkt köpa en Mike Myers mask, som visas på länken nedan, och köra runt me den och se folks reaktioner big_smile

Om jag kör runt med den på och bara tittar på folk för att skojja me dom kan jag bli dömd för något brott? Eller om den brevid mig har på sig den och tittar tex på nån vid ett rött ljus?

Här är bilden:

de händer nog inget tongue men vad är de för skräckisar han spelar? glömt tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
volvo_nicke3 skrev:
kickade skrev:

Här är bilden:

de händer nog inget tongue men vad är de för skräckisar han spelar? glömt tongue

Halloween filmerna. wink
Eller ja, svenska. "alla helgons blodiga natt".. roll
Senast redigerat av DoT (7 november 2008)

123 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:

Whats the point in working hard if you never get to play? big_smile

Det är som DoT sa, Halloweenfilmerna, mördar folk med en stör jävla kökskniv.

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
kickade skrev:
tkd_rille skrev:

Whats the point in working hard if you never get to play? big_smile

Det är som DoT sa, Halloweenfilmerna, mördar folk med en stör jävla kökskniv.

Hehe sant.
Aah kökskniv är väl typ första filmerna.. Sen spårar det ju (såklart) ut totalt big_smile . Sen ser det ju mer ut som ett svärd. lol

Muttley
7 november 2008
DoT skrev:
tkd_rille skrev:

klart man får men med risk för att skämma ut sig för resten av sitt liv i stan wink

jag har kul på andra sätt smile

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
7 november 2008
Altså jag har länge haft en liknande plan, dock skulle jag vilja sätta en sylvass plog på bilen, samt svärd i hjulhusen som de romerska stridsvagnarna från antiken,

Skulle vilja ha truppmina 90 runt om hela bilen så man kunde skjuta av de på sergelstorg vid ngnform av firande samt rotorblad från en helikopter på taket som snurrar 9000 varv i sekunden, o varför inte imitera lite deathrace med minigun på motorhuven samt en BR påse på huvudet o köra runt o sjunga he´s got the whole world in his hands, Ej att glöma raketgevär från avgasrören om man skulle behöva skjuta ner en fartkamera om man blir fotad.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
tkd_rille skrev:
DoT skrev:
tkd_rille skrev:

klart man får men med risk för att skämma ut sig för resten av sitt liv i stan wink

jag har kul på andra sätt smile

Tur att man är skamlös då. smile

12 086 Inlägg
7 november 2008
Kör mcdriven förfan:)

Sök