...hehe kalla mig korkad, men hade tänkt köpa en Mike Myers mask, som visas på länken nedan, och köra runt me den och se folks reaktioner
Om jag kör runt med den på och bara tittar på folk för att skojja me dom kan jag bli dömd för något brott? Eller om den brevid mig har på sig den och tittar tex på nån vid ett rött ljus?
Men åh, jag mötte en som körde med nån jävla halloween-ansiktsmålning i Eskilstuna i helgen. Fick en akut hjärtattack i två sekunder innan jag fattade..
Altså jag har länge haft en liknande plan, dock skulle jag vilja sätta en sylvass plog på bilen, samt svärd i hjulhusen som de romerska stridsvagnarna från antiken,
Skulle vilja ha truppmina 90 runt om hela bilen så man kunde skjuta av de på sergelstorg vid ngnform av firande samt rotorblad från en helikopter på taket som snurrar 9000 varv i sekunden, o varför inte imitera lite deathrace med minigun på motorhuven samt en BR påse på huvudet o köra runt o sjunga he´s got the whole world in his hands, Ej att glöma raketgevär från avgasrören om man skulle behöva skjuta ner en fartkamera om man blir fotad.
Jag har länge funderat på något liknande, fast i Göran Persson utförande. Då kan man köra hur fort man vill förbi fartkamerorna
Tänkte göra ungefär samma (fast med min andra mask då..). OM man inte kan identifiera föraren.. går inte bötern till bilägaren då? Eller har jag fattat helt fel?
Jag har länge funderat på något liknande, fast i Göran Persson utförande. Då kan man köra hur fort man vill förbi fartkamerorna
Tänkte göra ungefär samma (fast med min andra mask då..). OM man inte kan identifiera föraren.. går inte bötern till bilägaren då? Eller har jag fattat helt fel?
Näää, kan dom inte identifiera föraren blir det inga böter till någon.
Näää, kan dom inte identifiera föraren blir det inga böter till någon.
Va påväg hem med min Mike Myers mask, när en polisbil möter mig, han vänder direkt och stoppar mig. Inga skrämmande masker får man ha, folk kan bli rädda sa han.
Va påväg hem med min Mike Myers mask, när en polisbil möter mig, han vänder direkt och stoppar mig. Inga skrämmande masker får man ha, folk kan bli rädda sa han.
HAH! Seriöst? Men det är lugnt med hästmask då va?
Ring till polisen och fråga om det finns någon lag som säger att man inte får ha skrämmande masker när man kör bil .. Sen kan du ju nämna det som hände dig igår natt/imorse.