2013
Sök

Köra runt med Halloween mask...

Avstängd
962 Inlägg
7 november 2008
Jag har länge funderat på något liknande, fast i Göran Persson utförande. Då kan man köra hur fort man vill förbi fartkamerorna smile

Avstängd
519 Inlägg
7 november 2008
DoT skrev:
volvo_nicke3 skrev:
kickade skrev:
...hehe kalla mig korkad, men hade tänkt köpa en Mike Myers mask, som visas på länken nedan, och köra runt me den och se folks reaktioner big_smile

Om jag kör runt med den på och bara tittar på folk för att skojja me dom kan jag bli dömd för något brott? Eller om den brevid mig har på sig den och tittar tex på nån vid ett rött ljus?

Här är bilden:

http://media.movieweb.com/galleries/4126/2698/lo/p3.jpg

de händer nog inget tongue men vad är de för skräckisar han spelar? glömt tongue

Halloween filmerna. wink
Eller ja, svenska. "alla helgons blodiga natt".. roll

Juste smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Egenföretagare
999 Inlägg
7 november 2008
prodrive skrev:
Jag har länge funderat på något liknande, fast i Göran Persson utförande. Då kan man köra hur fort man vill förbi fartkamerorna smile

Precis vad jag tänkte lol

123 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
Ingen vet vem du är med mask big_smile

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
7 november 2008
Men åh, jag mötte en som körde med nån jävla halloween-ansiktsmålning i Eskilstuna i helgen. Fick en akut hjärtattack i två sekunder innan jag fattade.. tongue

/ichi

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
7 november 2008
SatansWrath skrev:
Altså jag har länge haft en liknande plan, dock skulle jag vilja sätta en sylvass plog på bilen, samt svärd i hjulhusen som de romerska stridsvagnarna från antiken,

Skulle vilja ha truppmina 90 runt om hela bilen så man kunde skjuta av de på sergelstorg vid ngnform av firande samt rotorblad från en helikopter på taket som snurrar 9000 varv i sekunden, o varför inte imitera lite deathrace med minigun på motorhuven samt en BR påse på huvudet o köra runt o sjunga he´s got the whole world in his hands, Ej att glöma raketgevär från avgasrören om man skulle behöva skjuta ner en fartkamera om man blir fotad.

HAHAHA , vilken fantasi big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
prodrive skrev:

Tänkte göra ungefär samma (fast med min andra mask då..).
OM man inte kan identifiera föraren.. går inte bötern till bilägaren då? Eller har jag fattat helt fel? hmm

Än är inte den sista idioten född..

Avstängd
962 Inlägg
7 november 2008
DoT skrev:
prodrive skrev:

OM man inte kan identifiera föraren.. går inte bötern till bilägaren då? Eller har jag fattat helt fel? hmm

Näää, kan dom inte identifiera föraren blir det inga böter till någon.

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
prodrive skrev:
DoT skrev:
prodrive skrev:

Näää, kan dom inte identifiera föraren blir det inga böter till någon.

Yay. smile

181 Inlägg
7 november 2008
jag gjorde detta på halloween, hade scream mask jag och 4 till i bilen .. ^^ hehe

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

1 353 Inlägg
7 november 2008
Måste bara påpeka att det heter HELLOWEEN!, inte Halloween som alla envisas med att skriva! smile

Sry för off-topic

There's no replacement for displacement

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
Batta skrev:
Måste bara påpeka att det heter HELLOWEEN!, inte Halloween som alla envisas med att skriva! smile

Sry för off-topic

Nej det gör det inte.

1 353 Inlägg
7 november 2008
DoT skrev:
Batta skrev:

Sry för off-topic

Nej det gör det inte.

Nej, det gör det inte alls det, sry tongue
jag tänkte på bandet helloween! ^^

There's no replacement for displacement

Häst
1 099 Inlägg
7 november 2008
Batta skrev:
DoT skrev:
Batta skrev:

Sry för off-topic

Nej det gör det inte.

Nej, det gör det inte alls det, sry tongue
jag tänkte på bandet helloween! ^^

He-he. wink

123 Inlägg
8 november 2008
Trådstartare
UPDATE:

Va påväg hem med min Mike Myers mask, när en polisbil möter mig, han vänder direkt och stoppar mig. Inga skrämmande masker får man ha, folk kan bli rädda sa han.

Häst
1 099 Inlägg
8 november 2008
kickade skrev:
UPDATE:

Va påväg hem med min Mike Myers mask, när en polisbil möter mig, han vänder direkt och stoppar mig. Inga skrämmande masker får man ha, folk kan bli rädda sa han.

HAH! Seriöst? Men det är lugnt med hästmask då va? wink

123 Inlägg
8 november 2008
Trådstartare
Hände för typ 30 min sen när jag va påväg hem, han ville ta masken i beslag till och med, men han gick med på att låta mig behålla den.

Häst
1 099 Inlägg
8 november 2008
kickade skrev:
Hände för typ 30 min sen när jag va påväg hem, han ville ta masken i beslag till och med, men han gick med på att låta mig behålla den.

Haha! Herregud! lol

Norrlänning
1 453 Inlägg
8 november 2008
kickade skrev:

Hahaha snacka tjänstefel.... så länge det inte påverkar din körning så får du se ut hur du vill...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Häst
1 099 Inlägg
8 november 2008
Ring till polisen och fråga om det finns någon lag som säger att man inte får ha skrämmande masker när man kör bil .. Sen kan du ju nämna det som hände dig igår natt/imorse. smile
Senast redigerat av DoT (8 november 2008)

Sök