2317
Sök

Köra runt med Halloween mask...

* Klåpare
1 718 Inlägg
8 november 2008
kickade skrev:
Va påväg hem med min Mike Myers mask, när en polisbil möter mig, han vänder direkt och stoppar mig. Inga skrämmande masker får man ha, folk kan bli rädda sa han.
Hände för typ 30 min sen när jag va påväg hem, han ville ta masken i beslag till och med, men han gick med på att låta mig behålla den.

Haha! lol Stackars de ungar som ringer på hans dörr och vrålar bus eller godis...
"Ok, ungar nu tar jag maskerna i beslag. Jaha, vad har vi här då? Godis? Har ni idkat näring på olaga utstyrsel? Ta hit godiset medsamma!"

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
8 november 2008
kickade skrev:
UPDATE:

Va påväg hem med min Mike Myers mask, när en polisbil möter mig, han vänder direkt och stoppar mig. Inga skrämmande masker får man ha, folk kan bli rädda sa han.

synd om folk som ser förjävliga ut i ansiktet utan mask då... Hur fan gör man då ? stackars polis..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

340 Inlägg
8 november 2008
DoT skrev:
Ring till polisen och fråga om det finns någon lag som säger att man inte får ha skrämmande masker när man kör bil .. Sen kan du ju nämna det som hände dig igår natt/imorse. smile

Säg att du har blivit diskriminerad av polisen. Påtala att du ville se ut som din bror en dag som har en gigantisk form av cancerböld och grov acne i ansiktet.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 november 2008
ichibon skrev:
Men åh, jag mötte en som körde med nån jävla halloween-ansiktsmålning i Eskilstuna i helgen. Fick en akut hjärtattack i två sekunder innan jag fattade.. tongue

Hahaha! Har en känsla av att personen i målningen var bra jäkla nöjd då wink
Senast redigerat av Mäki (8 november 2008)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 november 2008
tkd_rille skrev:
DoT skrev:
tkd_rille skrev:
vissa har ju inte vuxit upp ännu. hallowen har varit.

Får man inte ha kul för det? smile

klart man får men med risk för att skämma ut sig för resten av sitt liv i stan wink

jag har kul på andra sätt smile

det finns ju inge roligare än att skämma ut sig på stan... gör jag varje helg nästan bara för att det är sååå kul tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

123 Inlägg
8 november 2008
Trådstartare
Skall man sätta sig i polisens situation så kan man nog tänka sig att han blev jävligt förvirrad när han såg mig, masken ser otroligt verklig och äcklig ut, jag körde i en toyota corolla -95 klockan 02,00 på en fredag med masken på. Han måste ha undrat vad jag sysslade med, han kanske trodde jag skulle råna nått ställe?

Han skrattade lite innan han gick i allafall, en sån händelse hade förgyllt min dag i alla fall om jag vatt polis.

Häst
1 099 Inlägg
8 november 2008
kickade skrev:
... Han måste ha undrat vad jag sysslade med, han kanske trodde jag skulle råna nått ställe?

Hehe antagligen. Mjoo tänkte med att han kanske trott det, men det är ju inget lagbrott att ha mask på sig.
Du kan gå och göra bank-ärenden i "rånarluva", det får man. Kanske inte det smartaste man kan göra, men man får (enligt Leif G-W Persson) . smile

Än är inte den sista idioten född..

Tomten
1 065 Inlägg
8 november 2008
Mortalis skrev:
åkte runt som tomte nån da där vid jul, var bara glada miner tongue dock vet ja inte med en mördarmask

tomte mask skulle man nå köra med till jul tongue

Sök