7 november 2008
Trådstartare
Mitt Motometer som sitter i 86an kronglar lite så tänkte minst byta tempmätare.
Men de ja har liggandes är VDO. Någon skillnad på givare? Kan de visa annorlunda?
Senast redigerat av Boostrider (7 november 2008)
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet