Misstänk mytoman, behöver lite hjälp och bevis =)

Breexiz
11 november 2008 · 341 Inlägg

Cerran skrev:
HAHAHAH så klockren tråd!! Blir verkligen på strålande humör när jag får läsa om alla tokigheter folk har fått för sig.

Jag har många tokiga historier kring min syster.. inte för att hon är mytoman men hon vet hur man ska få tyst på folk. Hon besökte Ica och redan ute på parkeringen så uppmärksammade hon en kille som tittade konstigt på henne.. Väl inne i butiken så upptäcker hon att han halverst förföljer henne. Efter en stund kommer killen fram och säger att hon är så himla snygg och undrar om hon inte vill gå på dejt. Hon svarar: "Nej, tyvärr det går inte". Varför inte undrar killen? "Jag kom ut från psyket nyss" svarar hon. "Jaha" säger han lite frågande.. Hon säger då att hon ätit upp sin lillebror!!!!!

Vettetusan hur hon kunde komma på o avfärda honom så.. för inget av det där var verkligen sant men hon hade nog förväntat sig att han skulle fatta skämtet.. Men killen skrattade nervöst och avvek sedan fort wink

haha fyfan va skön! big_smile

Drive it like you stole it
te_wik Forummoderator
11 november 2008 · 12 813 Inlägg

SuperNova skrev:
Ja frågan är ju vart fan dom får alla historier ifrån??
när dom väl har börjat så kommer det ju bara mer historier.
Kan va rolig att höra ibland men oftast tar man inte en
sån människa på allvar om det skulle vara sant.

jag tror att alla mytomaner har en sann grund i deras berättelser.

Som killen jag berättade om, han kanske hade cyklat ner för ett 2 meters "stup" , sen kanske stukat foten eller nåt..

Det tror jag är andedningen till mytomanernas berättelser, en sann historia som man överdriver... extremt.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
iDanne
11 november 2008 · 25 Inlägg

te_wik skrev:

SuperNova skrev:
Ja frågan är ju vart fan dom får alla historier ifrån??
när dom väl har börjat så kommer det ju bara mer historier.
Kan va rolig att höra ibland men oftast tar man inte en
sån människa på allvar om det skulle vara sant.

jag tror att alla mytomaner har en sann grund i deras berättelser.

Som killen jag berättade om, han kanske hade cyklat ner för ett 2 meters "stup" , sen kanske stukat foten eller nåt..

Det tror jag är andedningen till mytomanernas berättelser, en sann historia som man överdriver... extremt.

Mvh Tommy

ZonaX skrev:

"Han och hans farsa körde lastbilstransport från sverige till typ irak, där dom blev anfallna av självmordsbombare så dom sprang in och gömde sig i en resturang som låg nära, väl där inne så blev dom erbjudna att käka levande apor, vilket dom gjorde"

Var är sanningen i den där? smile

te_wik Forummoderator
11 november 2008 · 12 813 Inlägg

iDanne skrev:

te_wik skrev:

SuperNova skrev:
Ja frågan är ju vart fan dom får alla historier ifrån??
när dom väl har börjat så kommer det ju bara mer historier.
Kan va rolig att höra ibland men oftast tar man inte en
sån människa på allvar om det skulle vara sant.

jag tror att alla mytomaner har en sann grund i deras berättelser.

Som killen jag berättade om, han kanske hade cyklat ner för ett 2 meters "stup" , sen kanske stukat foten eller nåt..

Det tror jag är andedningen till mytomanernas berättelser, en sann historia som man överdriver... extremt.

Mvh Tommy

ZonaX skrev:

"Han och hans farsa körde lastbilstransport från sverige till typ irak, där dom blev anfallna av självmordsbombare så dom sprang in och gömde sig i en resturang som låg nära, väl där inne så blev dom erbjudna att käka levande apor, vilket dom gjorde"

Var är sanningen i den där? smile

Haha, missat dedär wink
dom kanske körde lastbil till irak och blev stoppade i tullen som hade vapen, dom genomsökte lastbilen och blev bjudna på bananer? tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Scratch
11 november 2008 · 719 Inlägg

te_wik skrev:

FireTraXX skrev:

SuperNova skrev:
Ja nog får man sig ett gott skratt när man läser, alla känner nog en mytoman..
Vet en som säger att han hänkade med cykel på en bil i 90km/h,
han ska då ha kommit fram till en kurva och åkt ut i skogen,
tydligen vart det skrot av cykeln men han gick därifrån utan en mista skråma.
Ska det vara så svårt att hålla sig till sanningen??

HAHA, en kompis hankade på mig i 108km/h.
Det var så fort så att två ekrar gått av (Ingen satte sig på snedden. tongue) och bromsarna tog slut när han släppte och skulle stanna.
Ifall någon tvekar så kan han som åkte och mitt ex intyga (För hon satt i bilen med mig). tongue

Så om han skulle åkt ut i skogen så hade han onekligen fått rejäla skador.

Jag tog "snålskjuts" med brorsan en gång några år sen.

Jag på cykel å han på hans mtx 125 (halvcross) , jag höll i hans axel, vi körde upp till ca 80 km/h innan jag släppte..

Saatan säger jag, kändes som att om man styrde det minsta lilla så skulle man flyga över styret.

Lång raksträcka som tur var, då jag inte hade bromsar bak och fram vågade jag fan inte pilla på.

Så visst, jag tror lätt på de där. Däremot den killen som åkte ut i skogen eller va de nu var som skrev som tidigare i tråden... han hade fått en kista eller flera små kistor, för att överleva det? njeett...

Mvh Tommy

Vi fyller på lite. Har aldrig test me cykel men tefat efter bil är för jävla kul. Sjukt fart känsla. själv kom ja upp i 80km/h mätarfart polaren var uppe i 100km/h  me cross skydd på.  Gled fint på röven när man gled av tefattet o rulla ner i diket, men snö är mjukt det är inte träd wink o vårt tefatt höll...

Brukar mest garva åt sånt här skitsnack på jobbet. o tycker man det är löjligt så säger man åt dom att bevis det.

live free, die young.
ZonaX Svetsare
11 november 2008 · 3 150 Inlägg

te_wik skrev:

iDanne skrev:

te_wik skrev:
jag tror att alla mytomaner har en sann grund i deras berättelser.

Som killen jag berättade om, han kanske hade cyklat ner för ett 2 meters "stup" , sen kanske stukat foten eller nåt..

Det tror jag är andedningen till mytomanernas berättelser, en sann historia som man överdriver... extremt.

Mvh Tommy

ZonaX skrev:

"Han och hans farsa körde lastbilstransport från sverige till typ irak, där dom blev anfallna av självmordsbombare så dom sprang in och gömde sig i en resturang som låg nära, väl där inne så blev dom erbjudna att käka levande apor, vilket dom gjorde"

Var är sanningen i den där? smile

Haha, missat dedär wink
dom kanske körde lastbil till irak och blev stoppade i tullen som hade vapen, dom genomsökte lastbilen och blev bjudna på bananer? tongue

Mvh Tommy

HAHAA!  xD       

Samma mytoman drog en annan också:  Eller ja jag kan dra upp flera men nöjer mig med 2:    Han va ute i skogarna och såg en stuga som i ena sekunden va övergiven och helt utan spår av människor, och i andra sekunden så stod där en koenigsegg (stavning?) och platt tv och skit där inne.  + att det hände en extranyckel på insidan ifall man skulle ha glömt nycklen, så han slog sönder en ruta och gick in och tog platt tvn i bagaget och körde iväg med koenigseggen   xD  big_smile

Och den andra:   Han och några polare va gangstaz i kristianstad och de söp och han va typ tvungen att knivhugga nån för att komma in i gänget, sen när han gjort det så söp de lite till och fick tag på en get som dom kn*llade i röven   roll

Senast redigerat av ZonaX (11 november 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Felax
11 november 2008 · 1 963 Inlägg

ZonaX skrev:
Samma mytoman drog en annan också:  Eller ja jag kan dra upp flera men nöjer mig med 2:    Han va ute i skogarna och såg en stuga som i ena sekunden va övergiven och helt utan spår av människor, och i andra sekunden så stod där en koenigsegg (stavning?) och platt tv och skit där inne.  + att det hände en extranyckel på insidan ifall man skulle ha glömt nycklen, så han slog sönder en ruta och gick in och tog platt tvn i bagaget och körde iväg med koenigseggen   xD  big_smile

Och den andra:   Han och några polare va gangstaz i kristianstad och de söp och han va typ tvungen att knivhugga nån för att komma in i gänget, sen när han gjort det så söp de lite till och fick tag på en get som dom kn*llade i röven   roll

Haha vilken star=D Hur stor är baggan på en koenigsegg? Måste vart en pytteliten tv hehe=) o hur fan kör man in med en sån i skogen ??
Att skryta om att man har satt på en get i stjärta vet ja inte om de är så klyftigt vare sig man har de eller ej haha

Men are not born - Men are made
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
11 november 2008 · 846 Inlägg

hahaha älskar denna tråden följer den varje dag big_smile mytomaner är det roligaste som finns ju big_smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Emil_sb
12 november 2008 · 210 Inlägg

hade en mytoman i min klass när jag började 6an-7an, så skröt han om sin pappas yacht som hade tennisplan och bowling plan, go kart bana och jag vet inte vad, den hade allt iallafall
så sa han äver att han och hans bror brukade åka till spanien på sommrarna och köpa/sälja knark xD

han sa massa mer saker som jag inte kommer ihåg smile

går även i samma klass som han nu(gymnasiet) och han kan dra såna lögner att man bara skrattar åt han big_smile

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!
JockeRX7 KTM 660
12 november 2008 · 537 Inlägg

Riktigt underhållande tråd det här.
Att folk verkligen tror att man går på allt snack dom kommer med

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
dahboy
12 november 2008 · 1 002 Inlägg

är det ballt att knulla en get i röven.? haha.. hur fan tänker folk..

underbar tråd..

...
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 november 2008 · 5 753 Inlägg

sen har jag en polare som har en farsa som ljuger så han tror sig själv, och eftersom det är polarens farsa så tror ju så klart polaren på han och sen berättar det vidare och gör bort sig och blir kalla mytoman... tycker nästan synd om polaren som tror på sin far


dock är polaren också lite av en mytoman men hade det inte varit för farsan hans så hade han varit väldigt lite mytoman skulle jag tro tongue

Senast redigerat av _Glenne_ (12 november 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Wangen Larmtekniker
12 november 2008 · 307 Inlägg

Ge honom ett glas mjölk lägg en hand på axeln och nicka vänligt när han berättar sina upplevelser. För att förstärka effekten kan du börja klappa mytomanens huvud. Mytomanen är ofta en glad kuf som inte lever i flock. Den livnär sig på vanlig föda men skaffar gärna sin mat själv ute i skogen där mytomanen gärna tar ett stryptag på sitt bytesdjur och nöjt släpar hem det. Inte sällan handlar det om tex älg eller brunbjörn. Att närma sig en mytoman i det läget bör göras med stor försiktighet. Den kan oprovocerat gå till attack för att försvara sitt byte från inkräktare. Man bör således låta mytomanen vara ifred och helst hålla sig undan.

HAAHHAHAHHAHAHHAHAHHA
/Wångstedt

/ Wången
blacken
12 november 2008 ·

dahboy skrev:
är det ballt att knulla en get i röven.? haha.. hur fan tänker folk..

underbar tråd..

Antagligen så tänkte vederbörande att det skulle gå get(e)fort lol

Senast redigerat av blacken (12 november 2008)

dahboy
12 november 2008 · 1 002 Inlägg

blacken skrev:

dahboy skrev:
är det ballt att knulla en get i röven.? haha.. hur fan tänker folk..

underbar tråd..

Antagligen så tänkte vederbörande att det skulle gå get(e)fort lol

lollollollollollollol

...
Mäki Långsam Perfektionist
12 november 2008 · 4 800 Inlägg

Bästa tråden jag läst på bra länge hahaha! Känner igen det här så sjukt mycket från vardagen! wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
ZonaX Svetsare
12 november 2008 · 3 150 Inlägg

blacken skrev:

dahboy skrev:
är det ballt att knulla en get i röven.? haha.. hur fan tänker folk..

underbar tråd..

Antagligen så tänkte vederbörande att det skulle gå get(e)fort lol

LOL  xD    !



Ne, men asså jag skojar inte (han gör det säkerligen), men han drog asså såna jävla historier på löpande band  xD    ska höra med klasspolarna imorrn om dom kommer ihåg dom andra, då jag tyvärr glömt dom.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
putte-p
12 november 2008 ·

Felax skrev:

ZonaX skrev:
Samma mytoman drog en annan också:  Eller ja jag kan dra upp flera men nöjer mig med 2:    Han va ute i skogarna och såg en stuga som i ena sekunden va övergiven och helt utan spår av människor, och i andra sekunden så stod där en koenigsegg (stavning?) och platt tv och skit där inne.  + att det hände en extranyckel på insidan ifall man skulle ha glömt nycklen, så han slog sönder en ruta och gick in och tog platt tvn i bagaget och körde iväg med koenigseggen   xD  big_smile

Och den andra:   Han och några polare va gangstaz i kristianstad och de söp och han va typ tvungen att knivhugga nån för att komma in i gänget, sen när han gjort det så söp de lite till och fick tag på en get som dom kn*llade i röven   roll

Att skryta om att man har satt på en get i stjärta vet ja inte om de är så klyftigt vare sig man har de eller ej haha

Det är en annan sak om det är en sugga eller skräcködla roll

SuperNova
13 november 2008 · 236 Inlägg

En annan sak han skröt om, som sakt så vet man inte om det är sanning eller inte..
Han åker med kärra bakom bilen utanför Örebro över 100 km/h och vart då stoppad av polisen som sa att han hade kört för fort och denna säger då:
Nej det har jag inte, det är 110 väg och jag höll 100.
Polisen: Men du har ju kärra!!
Han: VA?? Vem har hängt på den?
Polisen skulle då ha skrattat så mycke så han fick åka, dock var det körförbud på kärran.
Jag tror inte polisen skulle vara så snälla.

Senast redigerat av SuperNova (13 november 2008)

SuperNova
13 november 2008 · 236 Inlägg

Satt och funderade på denna berättelse om geten..
Han nu som påstår att han har gjort detta.
Vet inte han om att dom stångas för j-a hårt??
Tror inte geten skulle gå med på detta eller så
måste det ha gått för honom innan han ens förde in den.
Fråga hur länge han hölls med denna get.. lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang