Misstänk mytoman, behöver lite hjälp och bevis =)

dahboy
13 november 2008 · 1 002 Inlägg

SuperNova skrev:
Satt och funderade på denna berättelse om geten..
Han nu som påstår att han har gjort detta.
Vet inte han om att dom stångas för j-a hårt??
Tror inte geten skulle gå med på detta eller så
måste det ha gått för honom innan han ens förde in den.
Fråga hur länge han hölls med denna get.. lol

Eller så märkte geten aldrig att han hade börjat..

...
SuperNova
13 november 2008 · 236 Inlägg

dahboy skrev:
Eller så märkte geten aldrig att han hade börjat..

Hahaha då är det illa!!!

te_wik Forummoderator
13 november 2008 · 12 813 Inlägg

SuperNova skrev:

dahboy skrev:
Eller så märkte geten aldrig att han hade börjat..

Hahaha då är det illa!!!

Som att vifta med en trumpinne i en gymnastiksal tongue Härder inget och märks sällan.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
gjord28
14 november 2008 · 3 Inlägg

Jag vet inte killen och jag har ingen rätt att döma honom om han är en lögnare eller helst. Om du och dina medarbetare är irriterade på hans SKRYTSAMHET och tror att hans berättelser är en rip-off, kolla in det arbete erfarenheter historia killen: s återuppta Om du har rätt att få tillgång till behörig personal område.

FireTraXX DFFL
14 november 2008 · 9 020 Inlägg

gjord28 skrev:
Jag vet inte killen och jag har ingen rätt att döma honom om han är en lögnare eller helst. Om du och dina medarbetare är irriterade på hans SKRYTSAMHET och tror att hans berättelser är en rip-off, kolla in det arbete erfarenheter historia killen: s återuppta Om du har rätt att få tillgång till behörig personal område.

Va?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Liner
14 november 2008 · 583 Inlägg

FireTraXX skrev:

gjord28 skrev:
Jag vet inte killen och jag har ingen rätt att döma honom om han är en lögnare eller helst. Om du och dina medarbetare är irriterade på hans SKRYTSAMHET och tror att hans berättelser är en rip-off, kolla in det arbete erfarenheter historia killen: s återuppta Om du har rätt att få tillgång till behörig personal område.

Va?

Jag menar de... VA?!

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
CmoR
14 november 2008 · 354 Inlägg

Skyline_dennis skrev:

FireTraXX skrev:

gjord28 skrev:
Jag vet inte killen och jag har ingen rätt att döma honom om han är en lögnare eller helst. Om du och dina medarbetare är irriterade på hans SKRYTSAMHET och tror att hans berättelser är en rip-off, kolla in det arbete erfarenheter historia killen: s återuppta Om du har rätt att få tillgång till behörig personal område.

Va?

Jag menar de... VA?!

Svenskan went FAIL

Rquired Allmänt envis
14 november 2008 · 12 512 Inlägg

Pratade med  en kompis som skulle ha en bakhjulsdriven volvo 850 v6 och hävdade bestämt att denna finns, och att det inte var nått bygge. Hans kompis hade visst en :Rolleyes:

En annan kompis skulle ärva sin farsas V70 2.4, och han skulle minsann "äga" mig med denna. När jag frågade hur han skulle lyckas med detta då den bilen är både tyngre och klenare så svarade han att den har ju trippelturbo. Hävdar fortfarande att han kommer äga mig med denna och att den har tre turbos, yeah right...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Ekis!
14 november 2008 · 1 210 Inlägg

fagervall skrev:
Så här ligger det till, en ny person började på mitt jobb för ett tag sedan, och av att döma av alla hans historier som till 99% består om han eller hans tidigare jobb då han körde långtradare både inom sverige och utomlands så måste han ha levt mins 4mans liv redan nu när han är kring 32år.

Alla vi andra som jobbar där börjar blir lite sick på hans rövarhistorier, allt du har gjort har han gjort fast mycket värre.

Så nu till frågorna, han påstår att han kört en lastbil som var så stor att han hade en gavellyft bakom hytten som han kunde hissa upp sin egna personbil på så han kunde ta med den vart han än skulle, finns denna så kallade "mammut" (som han kallade den) lastbilen på riktigt eller är det en av hans påhitt ?

Han påstår även att han fraktat en caterpillar 994F hel på sin trailer ?, inte nog med att den "bara" väger  ca:170T utan den är ju bredare än dem mesta vägarna vi har här i norrbotten det stämmer ju inte men vilken fantasi ?

Han har även (enligt han) kört en så kallad "ambulans-plogbil" med en vikt på 47T som plogar åt ambulanserna/brandkåren samt poliserna, men det bästa med den historien var att den var utrustad med blåljus och om han slog på dem och det stog någon i vägen så behövde han bara tuta 2gånger och om dem inte flyttade på sig så fick han köra över dem ? Har googlat lite på detta men hittar inget, finns detta väldigt speciella fordon ?

Han här även ett "special kort" som han bara behövde visa på t.ex flygplatser så får han åka med utan att ens betala eller visa/ha med sig nått pass ?.

Nån som kan svara på mina frågor ?
Skulle gärna vela sätta dit han redan imorgon smile
/fagervall

Första tanken som slår mig då är... hur jävla spåninga är du/ni då som överhuvudet orkar lyssna på han.. be han fara så långt åt H de går och säg åt han att de är fult att luras.

tongue

Ekis!
14 november 2008 · 1 210 Inlägg

Almen_88 skrev:

SatansWrath skrev:
Seriöst är det bara någon ny snubbe på jobbet hae jag nog bara överdrivit ännu mer än vad han gjort o tryckt ner fanskapet i skorna. ex kör han en plogambulansbil... Då kör du en miljödriven V2raket från andra världskriget med laserplog från himalaya som spelar alla dropkick murphys sånger baklänges i 240 decibel.

lol

tonguelol

Killr0y_swe - De är jag de.
14 november 2008 · 354 Inlägg

Hexenhammer skrev:
Och det bästa av allt var att han en stund kunde säga en sak, och tio minuter
senare sa raka motsatsen. Rätt komiskt... fast ja, i längden blir det rätt jobbigt.
Speciellt när han ljuger om allt, även om saker som involverar t.ex mig som
han "kompis". Fick t.ex stå till svars för att jag enligt honom spelade i samma
band som honom, och att vi hade spelat med Yngvie Malmsteen. Jo, men tjenare...

En sån kompis har jag med.

Han ljuger om vilka brudar han strulat med och vilka otroliga helger han har haft sen man sist såg han. Ja, "otrolig" är rätt ord. Samt överdriver han nått fruktansvärt och skyller jämnt ifrån sej.

Fast det går verkligen inte att säga emot honom, precis omöjligt. Även i situationer som jag var med i. mad

Men han hade iaf en bror som hade gasat med en 240 på snö så han hade SPRÄNGT motorn "De låg motordelar över hela gårdsplanen"..

Vi hade även ett litet band i högstadiet som vi kanske gjorde 2 spelningar med (komochspelaomnivill-gig), tror inte ens att 20 pers visste att vi hade ett band. Nu är de kanske 5 år sedan och han sa för mindre än ett år sen att "vi var ju rätt lokalt kända". SUCK!! sad

Är så otroligt trött på han, har slutat umgås med han, men vi har gemensamma kompisar så vi träffas ändå.. hmm

Min teori är att de känner sig utanför och känner att de måste ljuga sin väg till kamratskap, vilket resulterar i katastrof. roll

Senast redigerat av Killr0y_swe (14 november 2008)

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
Mäki Långsam Perfektionist
16 november 2008 · 4 800 Inlägg

CmoR skrev:

Skyline_dennis skrev:

FireTraXX skrev:

Va?

Jag menar de... VA?!

Svenskan went FAIL

Ursäkta-va? Hängde inte heller jag med i texten där. Trots 3ggrs läsning.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Edge EVOLUTION GARAGE
16 november 2008 · 1 837 Inlägg

Äh, inget att bry sig om egentligen...
Förr eller senare kommer personerna, (förhoppningsvis) inse problemet när verkligheten kommer ikapp tongue

Annars kan man ju alltid skämta tillbaka under tiden så att de får smaka på sin egen medicin.
Ex. så har jag haft bi-turbo och kompressor i Caddyn" Det ni! lol
En turbo i motorn, en trasig bak i skåpet och en kompressor till spikpistoler etc. tongue

Finns många rövare man kan dra för att retas lite, bara att "ge igen" när nån börjar, tillslut blir det så löjligt att man tillslut frågar sigsjälv vad man håller på med.. hehe big_smile

//Edge
fagervall
16 november 2008 · 99 Inlägg

Ekis! skrev:

fagervall skrev:
/fagervall

Första tanken som slår mig då är... hur jävla spåninga är du/ni då som överhuvudet orkar lyssna på han.. be han fara så långt åt H de går och säg åt han att de är fult att luras.

tongue

Hade jag gärna gjort men, före 06,00 sitter alla i våran rastkur (som liknar mer en skrubb än en kur) och väntar på dagens arbete, men iaf, så är det lite svårt att inte lyssna på han då han oftast överröstar allt och alla där inne.
Och visst hade vi kunnat be han dra åt h*vete men vi har inte makten att göra det+ att om han far så blir vi en lastbil kort och då blir dagen olidligt jobbig.
Får se om vi kan hitta på nått där ute till veckan så han kanske slutar med sina rövare smile

BMW 540IA (1993)
jesseboy
22 november 2008 · 67 Inlägg

Är elev i transportgymnasiet och på praktiken är det en snubbe som vägrar köra ADR. Han menar att åkeriet inte ställer upp med rätt utrustning. I hans böcker står det att man bör ha med sig spade och ombytteskläder vid ADR transporter. Visserligen är det bra att ha men han vägrar köra spolarvätska och alltid tjat om den jäkla spaden!

decib3L Körv
22 november 2008 · 3 535 Inlägg

jesseboy skrev:
Är elev i transportgymnasiet och på praktiken är det en snubbe som vägrar köra ADR. Han menar att åkeriet inte ställer upp med rätt utrustning. I hans böcker står det att man bör ha med sig spade och ombytteskläder vid ADR transporter. Visserligen är det bra att ha men han vägrar köra spolarvätska och alltid tjat om den jäkla spaden!

Och vad har det med en mytoman att göra?

Truckdriving Man
dbjanoz
22 november 2008 · 1 785 Inlägg

fagervall skrev:
Så här ligger det till, en ny person började på mitt jobb för ett tag sedan, och av att döma av alla hans historier som till 99% består om han eller hans tidigare jobb då han körde långtradare både inom sverige och utomlands så måste han ha levt mins 4mans liv redan nu när han är kring 32år.

Alla vi andra som jobbar där börjar blir lite sick på hans rövarhistorier, allt du har gjort har han gjort fast mycket värre.

Så nu till frågorna, han påstår att han kört en lastbil som var så stor att han hade en gavellyft bakom hytten som han kunde hissa upp sin egna personbil på så han kunde ta med den vart han än skulle, finns denna så kallade "mammut" (som han kallade den) lastbilen på riktigt eller är det en av hans påhitt ?

Han påstår även att han fraktat en caterpillar 994F hel på sin trailer ?, inte nog med att den "bara" väger  ca:170T utan den är ju bredare än dem mesta vägarna vi har här i norrbotten det stämmer ju inte men vilken fantasi ?

Han har även (enligt han) kört en så kallad "ambulans-plogbil" med en vikt på 47T som plogar åt ambulanserna/brandkåren samt poliserna, men det bästa med den historien var att den var utrustad med blåljus och om han slog på dem och det stog någon i vägen så behövde han bara tuta 2gånger och om dem inte flyttade på sig så fick han köra över dem ? Har googlat lite på detta men hittar inget, finns detta väldigt speciella fordon ?

Han här även ett "special kort" som han bara behövde visa på t.ex flygplatser så får han åka med utan att ens betala eller visa/ha med sig nått pass ?.

Nån som kan svara på mina frågor ?
Skulle gärna vela sätta dit han redan imorgon smile
/fagervall

Hehehe... solklar mytoman.

Både roligt och jobbigt med sådana personer.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Perrrra_
22 november 2008 · 181 Inlägg

jesseboy skrev:
Är elev i transportgymnasiet och på praktiken är det en snubbe som vägrar köra ADR. Han menar att åkeriet inte ställer upp med rätt utrustning. I hans böcker står det att man bör ha med sig spade och ombytteskläder vid ADR transporter. Visserligen är det bra att ha men han vägrar köra spolarvätska och alltid tjat om den jäkla spaden!

Och med det ville du komma fram till vadå? Vad har det med mytomaner att göra? mad

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886
-speedoflight-
22 november 2008 · 38 Inlägg

en tanke jag fick..
undrar hur många mytomaner som befinner sig på den här tråden just nu?

Rquired Allmänt envis
22 november 2008 · 12 512 Inlägg

-speedoflight- skrev:
en tanke jag fick..
undrar hur många mytomaner som befinner sig på den här tråden just nu?

Förmodligen inga, de är väl ute och "raggar" upp modeller på krogen eller "drar ifrån" en ferrari med 240n.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang