8 november 2008
Trådstartare
Någon som vet hur många och hur kraftiga reläer jag behöver ha om jag ska koppla in en liten hella ljusramp med 4st lampor på 100w + 2 stora Lightforce blitz 240 på 100w.
Blir det bra med 3 vanliga extraljusreläer på 30A ( en till lightforcen och två till ljusrampen)?
Svenska Subaru Imprezaklubben...