6235
Sök

Tips inför köp av superstretch.

Konstruktör
1 053 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
#1
Hej.

Jag har nu inom en snar framtid tänkt att beställa 5meter svart superstretch som jag ska klä in en hel del saker med i bilen.

Nu vill jag ha lite tips på hur man lättast får det bra.
Några knep på hur man ska värma.
Hur mycket lim man ska ha på.
Hur mycket lim det går åt?
Hur mycket går det sträcka det?

Ni som har använt det. Säg hur ni gjorde för att få det bra smile

Det som ska kläs in är;
Taket.
Dörrsidorna.
A.B och C-stolparna.
Hatthyllan.


Tack på förhand!


672 Inlägg
10 november 2008
#2
Varför inte fråga dom du ska handla av?

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Konstruktör
1 053 Inlägg
10 november 2008
Trådstartare
#3
För att det tar 5dagar innan de svarar på mail.

Jag vill veta av användare här på garaget hur det har varit att arbeta med det.
Så frågorna kvarstår smile

Kan tillägga en;
Hur noga måste man vara med förarbetet innan man lägger på det?



Sök