7600 är ett ganska budgetkort, du har bara AGP att tillgå eller? PCI-E är ju att föredra..du bör ha ett PCI-E kort för såpass krävande spel, som Far Cry 2. Utbudet av AGP graffekort är rätt lågt numera, de släpper inte mer än de måste så att säga..
OP skulle gärna kunna få skriva lite mer fakta om datorn så man vet vad kan föreslå. Men om han nu har ett AGP-kort just nu så är det väl nån av hamiltons länkar som är bäst, men om han har PCI-E så skulle jag satsa på ett radeon 4850.
Och föresten så har "lagg" ingenting med din framerate att göra. Lagg har med ping att göra och inget annat.
OP skulle gärna kunna få skriva lite mer fakta om datorn så man vet vad kan föreslå. Men om han nu har ett AGP-kort just nu så är det väl nån av hamiltons länkar som är bäst, men om han har PCI-E så skulle jag satsa på ett radeon 4850.
Och föresten så har "lagg" ingenting med din framerate att göra. Lagg har med ping att göra och inget annat.
Jo men han menade ju att de inte skulle hacka, om du läser om första inlägget så ser du nog de Tyvärr kommer han uppleva att spelet "hackar" med de korten som hamilton skriver, rådet är att uppgradera datorn. Visst, han kommer klara minimum kraven, men vafan, nu kom jag på. Trådskaparn: Du får gärna säga om du vill kunna köra liret på MAX alltihop, eller low allt eller lite mitt emellan? Sen hjälper de inte om du har ett grafikkort från 2134 i din dator och processorn är från 1999. Så more info is needed
Vad har du för andra grejer i datorn? Kör du AGP 8x så gissar ja att resten av dator ser ut nåt i denna stil pentium 4 runt 3ghz 1-2gb minne det räcker nog inte långt för detta spel tror ja tyvärr.