10 november 2008
Trådstartare
Det verkar ju vara kanon! Jag kommer definitivt att följa ditt projekt. Men då jag inte hållt på med det här tidigare undrar jag vad det innebär att plasta? Jag kan utan tvekan göra arbetet med spånet men behöver lära mig mer före jag gör någonting mer.
Om man nu skulle skippa plastningen och endast köra med en skiva och något lämpligt material, vad tycker du att jag bör använda för grejer?
För övrigt tänkte jag även installera ett par 6.5" i hatthyllan. Måste jag bygga om den, förstärka den eller kan jag låta den vara?
Senast redigerat av Tellbe (10 november 2008)