10 november 2008
Trådstartare
Tjena!
Jo, ciggarettuttaget har varit pajj på bilen en længre tid och jag funderar på att laga det, då det kan va schysst att ha GPS o grejjer ansluta nån gång i framtiden.
Men men.. var børjar man? Vanligaste felen? Sækring?
Nån som har koll på detta?
ja bilen ær s40 t4 -00..
Senast redigerat av pwei (10 november 2008)
Köpes:
18T Turbo