4567
Sök

Felsøka ciggarettuttaget?

Mr.
253 Inlägg
10 november 2008
Trådstartare
#1
Tjena!

Jo, ciggarettuttaget har varit pajj på bilen en længre tid och jag funderar på att laga det, då det kan va schysst att ha GPS o grejjer ansluta nån gång i framtiden.

Men men.. var børjar man? Vanligaste felen? Sækring?

Nån som har koll på detta?

ja bilen ær s40 t4 -00..
Senast redigerat av pwei (10 november 2008)

Köpes:
18T Turbo

R1 driver!
5 128 Inlägg
10 november 2008
#2
Du kan ju börja med att kolla säkringen, och är den hel kan du ju se över så att alla kablar är anslutna korrekt. Men om kablarna och och säkringen är bra, så har jag inte den blekaste om vad som kan va fel big_smile



Sök