Angående "buskörning" på halkbanan i Eksjö 15/11 -08

Tenacious_Dboy Eksjö
10 november 2008 · 346 Inlägg

vi är ett gäng killar som har hyrt gamla halkbanan i eksjö,("Tranåsvägen") och in mot Kisa & Österbymo vi ska köra lite konkörning och lite patetiskt drifting smile...får väl säga så när det inte är några värsting bilar precis,sist vi hyrde den för nån månad sedan var det ganska bra uppslutning vi var 16 bilar hade skit kul får jag nog lov att säga även om inte alla hade så roliga bilar, men nu blir det en gång till innan all snö landar för att stanna :)skulle vara kul om det var fler som kommer, vi kommer ta ett litet inträde på 50:- tror ja det var sagt sen kommer vi även sälja korv och läsk, vi börjar vid kl.08-00-14.00 på lördag alltså hör gärna av er om det är nåt ni undar över//tobbe 


ps.hjälm och långärmade tröjor och handskar måste användas, allt för egen säkerhet
ds.vi kommer ha grymt skoj smile

Senast redigerat av Tenacious_Dboy (11 november 2008)

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
11 november 2008 · 346 Inlägg

inga här som är intresserad bara massa som läser :9..

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Hasselstrom
11 november 2008 · 796 Inlägg

hade jag bott närmare hade jag lätt kommit!

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
Team-Adolfsson Gödseldräng
11 november 2008 · 4 529 Inlägg

FAN att biljävlen gick sönder för några dagar sen hmm
men kan kanske komma ändå får se big_smile
men vart fan ligger gammla halkbanan ? är det inte utåt nifsarp ?

WeDo
11 november 2008 · 3 390 Inlägg

Fixa till Rubriken så den följer reglerna tack.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Team-Adolfsson Gödseldräng
11 november 2008 · 4 529 Inlägg

skit
när man kan köra med en bil så har man inga handskar eller hjälm yikes
sen hjälm när man kör konbana ? yikes

Rushman Evolution Garage
11 november 2008 · 1 299 Inlägg

Fan! Låter skitskoj! Korv å brö å allt... hade jag bott närmare så!

Sky´s the limit...
Tenacious_Dboy Eksjö
11 november 2008 · 346 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
skit
när man kan köra med en bil så har man inga handskar eller hjälm yikes
sen hjälm när man kör konbana ? yikes

ja det är konbana men även driftingm säkerhet först men kommer du så går det nog ordna fram en hjälm, men du behöver inte ha nån värsting hjälm och handskar behöver ju inte vara några tävlningshandskar, crosshanskar eller nåt iaf

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
11 november 2008 · 346 Inlägg

Rushman skrev:
Fan! Låter skitskoj! Korv å brö å allt... hade jag bott närmare så!

ja bara korv gör ju halva dagen lixom smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
11 november 2008 · 346 Inlägg

WeDo skrev:
Fixa till Rubriken så den följer reglerna tack.

MVH
Mod

måste ja starta en ny tråd eller går det ändra när man redan skrivit en tråd? 'glömde visst skriva ("Angående" halkbanan i Eksjö 15/11 -08 "buskörning") glömde ju kolla reglerna sorry  sad

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Sandvik
11 november 2008 · 547 Inlägg

Redigera första inlägget i tråden, där kan du ändra rubriken.

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"
WeDo
11 november 2008 · 3 390 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:

WeDo skrev:
Fixa till Rubriken så den följer reglerna tack.

MVH
Mod

måste ja starta en ny tråd eller går det ändra när man redan skrivit en tråd? 'glömde visst skriva ("Angående" halkbanan i Eksjö 15/11 -08 "buskörning") glömde ju kolla reglerna sorry  sad

Ingen fara smile  Det ser bra ut som det gör nu, Tack smile

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
PushedRay Sir Real
11 november 2008 · 390 Inlägg

hade man bott närmare som sagt ...

neckwomen_88
11 november 2008 ·

om nån vill byta en rostig volvo 440 mot en e30 så lovar jag att komma och köra wink  köra med fwd känns meningslöst och att ta ut T/A för en sådan körning vore självmord ^^

Tenacious_Dboy Eksjö
11 november 2008 · 346 Inlägg

ja imon får det bli att kränga däck har ju en uppsättning på 4 byten bakdäck iaf som ska ta slut så jag hoppas de blir en lyckad dag, tror väl inte vädret kommer vara så fint men skit samma man kör ju inte cab iaf smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
_Abbe_
12 november 2008 · 188 Inlägg

Har precis skaffat mig en E34 så kanske skulle ta och åka ner en sväng smile

Tenacious_Dboy Eksjö
12 november 2008 · 346 Inlägg

_Abbe_ skrev:
Har precis skaffat mig en E34 så kanske skulle ta och åka ner en sväng smile

ja det tycker ja du gör helt rätt i smile...

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Ljungstrom
14 november 2008 · 90 Inlägg

det är ingen som har en biltransport att låna ut, hade varit roligt att piska silvian lite

nissan silvia Projekt-tråd
MrJAM
14 november 2008 · 1 464 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
om nån vill byta en rostig volvo 440 mot en e30 så lovar jag att komma och köra wink  köra med fwd känns meningslöst och att ta ut T/A för en sådan körning vore självmord ^^

Men du hade dött med stil! wink

Till rådskaparen; Kul initiativ och idé. Värt att tänka på (även om jag som ovan kör framhjulsdrift, grr) inför kommande snöfall. Om det blir något alls i år vill säga...

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
criller Aktiv Medlem
14 november 2008 · 1 303 Inlägg

Synd att man inte hadde bil sad bor ju typ i nässjö

Mvh Christian
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang