4572
Sök

Mtx VS Amega!?

1 071 Inlägg
11 november 2008
Trådstartare
#1
Hej rotade lite i garderoben hemma och hittade ett par MTX Road Thunder Two 4"are och ett par Amega Q- comp 4"are tänkte montera några av dom på instrument brädan i min mercedes men vet inte vilka som låter bäst kommer drivas av ett mindre 2kanals Gas steg tills vidare. Vilka tror ni låter bäst? Har någon några erfarenheter av något av märkerna. Mvh

Onödigt inlägg^^

1 122 Inlägg
11 november 2008
#2
skulle nog tro på MTX känner inte igen det andra alls tongue

gasa nu foer faen!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
11 november 2008
#3
hehe amegorna kan ja köpa av dej:)

budet finns kvar fast du läser dessa inlägg om dom e hel o funkar:)
Senast redigerat av pattilatti2 (11 november 2008)


1 400 Inlägg
11 november 2008
#4
Amega

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

Team dBakuten
3 453 Inlägg
11 november 2008
#5
ValP2k skrev:
skulle nog tro på MTX känner inte igen det andra alls tongue

Där ligger nog problemet.. Hade du nu vetat vad amega är/var så hade du nog inte sagt MTX.. wink
Fast det är ju upp till var och en..
Senast redigerat av Tokken (11 november 2008)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
11 november 2008
#6
Tokken skrev:
ValP2k skrev:
skulle nog tro på MTX känner inte igen det andra alls tongue

Där ligger nog problemet.. Hade du nu vetat vad amega är/var så hade du nog inte sagt MTX.. wink
Fast det är ju upp till var och en..

äre Q comp serien som är den vassa?
finns de inte en gold serie me..elr är de för tidigt på morgon...tongue
Senast redigerat av pattilatti2 (11 november 2008)


199 Inlägg
11 november 2008
#7
kör på amega riktigt bra saker ! kör sj med Gold Q-comp 60 i min bil !

1 071 Inlägg
11 november 2008
Trådstartare
#8
okey då blev det amega som jag misstänkte! men va bara tvungen att fråga först.

Onödigt inlägg^^

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
11 november 2008
#9
Det är väl bara att testa båda så märker du vilka som låter bäst?

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

tokfrans
982 Inlägg
11 november 2008
#10
inget snack om saken.. amega!



Sök