Hej rotade lite i garderoben hemma och hittade ett par MTX Road Thunder Two 4"are och ett par Amega Q- comp 4"are tänkte montera några av dom på instrument brädan i min mercedes men vet inte vilka som låter bäst kommer drivas av ett mindre 2kanals Gas steg tills vidare. Vilka tror ni låter bäst? Har någon några erfarenheter av något av märkerna. Mvh