"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
hahahahahahahahahaahahahahaaa... OMG en sån tråd hade låst redan vid sidan 2 här haha
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
hahahaha orkar ju nästan inte skriva, men gör ett tappert försök mellan skratten
Det var den klart roligaste tråd jag läst på länge, tack för det
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
!!! Brukar ofta störa mig på de flesta brudar som lägger upp sig som "modeller" på sina eller andras bilar. Det finns några liknande bilder här på garaget.org men den här bruden tar fan priset som den mest pinsamma i världshistorien!
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!