just det felet har jag inte hört men halvljusrelät sitter i mittkonsolen under askfatet, vid säkringarna, kolla kablarna på undersidan och rengör reläet, dom har ju brunnit upp på en del bilar
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må