13 november 2008
Trådstartare
Hej. Jag har problem med mina extraljus(IPF 930). Bytte från Big knick till IPF. Körde med samma kablar och relän. Har 3 st 30A relän. Ett relä till varje lampa. Alla 3 lyste men nu lyser bara 1. Jag mätte och fick ingen jord till lamporna. Jag drog ny jord från relät till batteriet och de funkade ett tag. Lamporna lyste innan jag drog ny jord också men de var efter att jag rört lite vid reläna. Nu funkar bara ett extraljus och alla reläna klickar när jag rör med jorden i batteriets minus. Vad är det för fel? Jag har en säkring som håller också.
Senast redigerat av Peppe90 (13 november 2008)