13 november 2008
Trådstartare
var ute och kollade lite och det hela verkar vara värre än befarat...
jag kopplade av steget för att se om stereon fungerade då istället men det var samma ska ändå....så fort extraljusena va igång så slocknade stereon.provade lite andra saker med, och stereon slocknade så fort jag satte på torkarna eller satte på stolvärmen på fullt eller fläckten på fullt.
det gick bra om man körde fläckten på "halvfart" men på max så funkade stereon inte..samma sak gäller stolvärmen...
kan är det batteriet som nån trodde här inne eller kan det vara något annat?
MOR åt gröt,FAR åt helvete!