13 november 2008
Trådstartare
Hej!
Tänkt att lacka om min bil i vinter!
har inte bestämmt mig än vilken färg det kommer bli, behöver er hjälp!
Funderar mäst på brunt just nu... är det någon som har något att vissa upp?
Tak & huv kommer bli svart.. Någon bra svart lack att rekommendera?
//Marcus
Senast redigerat av bark_turbo (13 november 2008)