6587
Sök

Lack: Brun metallic/Pärlemolack sökes!

Power by S13
271 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Tänkt att lacka om min bil i vinter!
har inte bestämmt mig än vilken färg det kommer bli, behöver er hjälp!

Funderar mäst på brunt just nu... är det någon som har något att vissa upp?
Tak & huv kommer bli svart.. Någon bra svart lack att rekommendera?

//Marcus
Senast redigerat av bark_turbo (13 november 2008)

16 197 Inlägg
13 november 2008
#2
gå in på Golfmannen1 sida.. hans bil e delvis brun

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Power by S13
271 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
#3
Ingen som har några mera förslag?


Sök