tjena jag kopplade in mina ledlampor till spolarna via en kabel till cigguttaget men det verkar ju inte vara nå ström i det. så vet nån vad som är mest förekommande fel förutom säkringen som var hel..
och min modell satt det bara en skyddsplutt i uttaget och lampan lyser i uttaget..
och vet nån hur man får ut hela panelen så man kan titta utan att bryta sönder all plast.