Children-Of-Bodom skrev:
volvos awd är ju ine o hurra för så kör på en 855

DET mina herrar, är REN bullshit!! Har provkört min egen XC70 på sätt & ställen som många inte kan äns dröm om att man kan göra Tro mig... den funkar alldeles utmärkt! ...

Senast redigerat av Ramrod (14 november 2008)
With great freedom comes great responsebility