Roundcube skrev:
Hej, körde i en håla häromdagen, och då klickade steget ur. och nu varje gång man sätter på stereon så startar steget också, men klickar ur till protect efter ungefär 1-2 sek.
Nån som har nån aning om vad det kan vara som krånglar, provat med andra remotekablar, även provat att dra en kabel direkt från strömplinten på steget till remoten, men dock utan nåt bättre resultat.
EDIT : Även kollat jordningen.
Steg Gas ALPHAX4100
Det som går på steget är :
2 st Rockford fosgate P2D210 basar
och ett MTX Thunder 5700 framsystem (5.25)
Tacksam för hjälp

// Peter
Starta steget utan varken lågnivå eller högtalare anslutna går steget i protection även efter det?
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?