absolut bästa resultatet får du nog hos en lackerare.. om du inte har tillgång till färgspruta och är väldigt kunnig
Har inte möjligheten och köra färgspruta då mitt garags är så att jag endas får in bilen idag
men tack för svaret har snacka med lackeraren han skulle ta 3000 pix för lägga på ett lager lack.
Det är verkligen inte dyrt eller?
ne det kan man lätt säga men är sugen på och lägga på laserblå färg en för den vita jag har. äre någon som vet vad färg ligger på ca och köpa av en lackerings firma? om man gör det själv. kanske kan låna ett stort garage