Plugga vidare men till vad?

PlatinumRacing
14 november 2008 · 597 Inlägg

Tjenare ja som rubriken lyder är det snart dax att plugga vidare jag kan dok inte bestämma mig för vilken utbildning jag skall ta. Jag är snart utbildad servicetekniker men känner att jag vill jobba med annat.

Jag har länge funderat på att utbilda mig till fordonskonstruktör men jag är inte den bäste på matematik cool . I alla andra ämnen har jag mestadels MVG med några vg och ett g i matte såklart big_smile

Är det någon här som har ett tips på vad jag skulle kunna plugga till?

Jag är tacksam för alla råd och tips

MVH

IceEyes Varningar: För många..
14 november 2008 · 2 552 Inlägg

Kärnfysiker?

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
PlatinumRacing
14 november 2008 · 597 Inlägg

IceEyes skrev:
Kärnfysiker?

Inte riktigt mig grej:P

Janneutanb
14 november 2008 · 7 271 Inlägg

Vad tycker du om att göra allmänt?

PlatinumRacing
14 november 2008 · 597 Inlägg

Brains skrev:
Vad tycker du om att göra allmänt?

Hmm meka med bilar, läsa, utveckla ideer dvs tänka på hur man kan förbättra diverse saker och ting

Skulle helst vilja ha ett kontorsarbete där man arbetar både självständigt och i grupp

Rejad Maskin stundent!
14 november 2008 · 218 Inlägg

Eg ingen som ska säga vad man ska läsa till, ska man läsa 5 el 3 år så måste de va nåt man tycker e kul å värt att lägga ner en hel del arbete på. Jag läser första året till maskinteknisk civilingenjör i Lkpg nu, tycker de e skit nice, men mkt matte dock tongue.

Problemet är väl att de flesta ingenjörs utbildningar på någotsätt kommer i kontakt med matten, men som sagt tycker man att utbildningen i övrigt är bra så hittar man vägar för att hantera de som käns svårt big_smile. Kan ju säga att jag funderade seriöst på att hoppa av efter andra veckan, satt å fattade ingenting av matten vi gjorde, men än är man kvar big_smile