15 november 2008
Trådstartare
Hejsan, jag beställde ISO kablage från Netonnet som var till 740/850/940/960.
Det stod inget om årsmodell på hemsidan, sen när jag fick hem det, så stod det från 90+.
Passar det till min -85a? (Hatar att koppla o är kass på det)
Tacksam för svar!
MVHAndreas

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!